wtorek, 23 lipca 2013

Imagif #2

Jeśli widzisz zdanie zaznaczone innym kolorem kliknij w nie a wyświetli ci się gif.

* Parę lat później *
Ty : Justin ?
Justin : Tak ?
Ty : Obiecaj mi coś
Justin : Ale co ?
Ty : Że już na zawsze będziemy razem i nic nas nie rozdzieli
Justin : Obiecuję
* 3 miesiące po tym *
Justin : Skarbie chcę mieć z tobą synka albo córeczkę
Ty : Dobrze możemy się postarać o dziecko . Ja tez bym chciała
Justin : A więc nie marnujmy czasu
* Miesiąc później po tym zdarzeniu *
Ty : Justin udało się ! Jestem w ciąży !
Justin : Boże nawet nie wiesz jak się cieszę !

Ty : Kocham cię
Justin : Ja ciebie też . Ty i nasze dziecko jesteście dla mnie najważniejsi . Nic poza wami się nie liczy . Jesteście całym moim światem .
* 6 miesiące później po tym zdarzeniu *
Justin : Hej mały albo mała - powiedział do twojego brzucha całując go
Ty : Już nie mogę się doczekać kiedy dziecko przyjdzie na świat
Justin : Ja też . Będziemy wtedy jedną wielka , szczęśliwą rodziną .
Ty : Najszczęśliwszą na świecie .
* 9 miesięcy później *
Ty : Justin to już !
Justin : Już biorę kluczyki !
* Parę godzin później *
Justin : Już niedługo zostanę ojcem mamo...to niesamowite...jestem taki szczęśliwy . I już nic nigdy nie rozdzieli mnie z moim skarbem .
Pattie : A ja niedługo zostanę babcią
* 2 godziny później *
Justin : Czemu to tak długo trwa ?!
Pattie : spokojnie Justin , spokojnie .
*Justin usłyszał płacz dziecka *
Justin : O boże mamo...słyszę moje dziecko
*Jedna łza spłynęła po jego policzku . Łza szczęścia*
Lekarz : Mam dla pana przykrą wiadomość
Justin : jaką ? Przecież dziecku nic nie jest . Prawda ?
Lekarz : Dziecku nie , ale pańska dziewczyna...
Justin : co z nią ?
Lekarz : Przykro nam . Robiliśmy wszystko co w naszej mocy .
Justin nie...ale..mieliśmy być szczęśliwi i być razem na zawsze
*Justin upadł na podłogę i zaczął płakać *
Pattie : Justin...skrbie..
Justin : Mamo czemu ?! Obiecaliśmy sobie , że będziemy razem na zawsze ! - mówił płacząc .
* Powrót do teraźniejszości *
Jazmyn : Tato a czy moja mama mnie kocha ?
Justin : Oczywiście skarbie . Mama kocha cie bardzo mocno . Kocha ciebie i mnie .
Jazmyn : To czemu jej tu nie ma ?
Justin : Wiesz skarbie...chciałbym żeby tu była i to nawet nie wiesz jak bardzo . Strasznie mi jej brakuje , ale za to bóg dał mi ciebie . A mama jest . Tylko , że na górze . I cały czas nas obserwuje .

Jeżeli się podobało zostaw komentarz c:

5 komentarzy: