poniedziałek, 22 lipca 2013

Imagif #1

Przyszedł czas na jekiegoś imagifa c; Jeżeli zobaczysz zdanie zaznaczone innym kolorem kliknij w nie.

Jesteś z Justinem w szczęśliwym dotąd związku.
Wracasz z uczelni do domu, Justin przygotował dla Ciebie kolację.
Justin- Niespodzianka.!
Ty-. To dla mnie?
Justin-Oczywiście skarbię.
Jedliście, rozmawialiście tak z dwie godziny. W pewnym momencie:
Justin-Skarbię muszę Ci coś powiedzieć.
Ty-Słucham.
Justin-Ale wiec, ze bardzo Cie kocham.
Ty-Justin mów co się stało.
Justin-Wiesz, wyjeżdżam w trasę.
Ty- Co ile Cie nie będzie?
Justin- Rok.
Ty-Nie będzie Cie rok.?
Justin-Kochanie...
Przerwałaś mu.
Ty-Wiesz bardzo Cie kocham, ale rok czasu to dużo.
Justin-Proszę Cie, nie mów tego.
Ty-Musimy zerwać.
Tak będzie lepiej..
Po czym, wybiegłaś z domu.
Ty-
*wybiegłaś z domu*
Justin-Kochanie poczekaj.
Justin w końcu Cie dogonił.
Ty-Justin przestań.
Justin-Kochanie, nie dałaś mi dokończyć.
Ty-Słucham.
Justin-Pojedź ze mną.
Ty-Co? Mam zostawić rodzinę, przyjaciół, szkołę?
Justin-Wiesz, że Beliebers są dla mnie najważniejsze nie mogę ich zawieść.
Ty-*swoim wyrazem twarzy pokazujesz, że się zgadzasz*

Justin-Zgadzasz sie?
Ty-Tak.
Justin i Ty-*przytulacie się* 

Mam nadzieję, że się wam podobał c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz